:)
A következőben kérném segítségetek:
Megbízható, számlaképes fűtésszerelőt keresek, Junkers típusú bojlerhez, Ausztriában bejegyzett céggel.
Tudnátok ajánlani valakit? (Aki eljön és megszereli úgy, hogy utána működik is:)
Köszi,
Kata
:)
Hallo
Attol fugg mit ir ki a Display mint hibakod ha A9 E9 azon a Störungsknopf ill a Restart sajnos nem segit ill nem mindig,
van benne egy par erzekelo ami esetleg hibasak lehetnek, lehet hogy csak egy nagy takaritas kell hozza de ha az erzekelok ellenallasa hibadzik akkor a jobbik eset azok csereje, a masik meg a panelban is van egy par ellenallas amik ezeket az erzekeloket erzekeli... ez a rosszabik variacio
de lehet meg esetleg ha nem gyujt be akkor a Zündelektrode es az Überwachungelekrode is
Mfg
Andras
Köszi, ez nem ír ki hibakódot, és legtöbbször működik is, csak sajnos nem mindíg, én is úgy gondolom, hogy valami érzékelő lesz. Egy éves átvizsgálással egybekötött szerelés remélem megoldja.
mégegyszer kösz,
Kata
"Sokszor érdemesebb lenne kicserélni a bojlert szerelgetés helyett, de persze ezt a főbérlők nem mindig támogatják."
emiatt nem optimális ez a rendszer(szokás? törvény?) ami jelenleg van. Nevezetesen, hogy általában a bérlőt terheli teljes egészében, az éves felülvizsgálat, ill. a javítás díja.
Véleményem szerint egy olyan megoldás, ahol a bérbeadó és a bérlő közösen viselik ezeket a terheket, jobban motiválná a bérlőt is.
Mert azért elég fura, hogy egy 5 éves szerződésbe úgy kell(persze nem kell, de van mikor mégis) belemenni, hogy egy már esetenként 10+ éves készüléket kell ápolgatni miközben a tulajt semmi sem motíválja a cserére.
Ezzel egyetértek, szerencsére nem ilyen rossz a helyzet, a készülék új volt 5 éve, amikor beköltöztünk, most sem teljesen rosza, csak ha öt percen belül kétszer kinyitom, nem jön melegvíz. Nem hiszem, hogy cserés lenne, lehet, hogy egy alapos takarítás elég. A tavalyi (osztrák) szaki bruttó 3,5 percet töltött a takarítással, és a távozása után ugyanennyi ideig volt jó... Na ezért fordultam hozzátok :)
Fa. Horvath
AMagyar firma az alső kerületben.
Afőnök száma.
0664 / 20 26 380
Délelőttönként 12-ig hivható.
üdv
Richy
Köszönöm, megpróbálom!
Szia!
Én a Sieber céget 'örököltem meg' a főbérlőtől. A beköltözésemkor megszerelték a bojlert (ezt értelemszerűen a tulajdonos költségére), működött két évig. Most kellett cserélni alkatrészt, az időpontot betartják, csak az nem korai ... (2 hét várakozás).
Addig is Störungsknopf és Windows-módra újraindítás a megoldás.
Sokszor érdemesebb lenne kicserélni a bojlert szerelgetés helyett, de persze ezt a főbérlők nem mindig támogatják.
üdv: Balázs
"Sokszor érdemesebb lenne kicserélni a bojlert szerelgetés helyett, de persze ezt a főbérlők nem mindig támogatják."
emiatt nem optimális ez a rendszer(szokás? törvény?) ami jelenleg van. Nevezetesen, hogy általában a bérlőt terheli teljes egészében, az éves felülvizsgálat, ill. a javítás díja.
Véleményem szerint egy olyan megoldás, ahol a bérbeadó és a bérlő közösen viselik ezeket a terheket, jobban motiválná a bérlőt is.
Mert azért elég fura, hogy egy 5 éves szerződésbe úgy kell(persze nem kell, de van mikor mégis) belemenni, hogy egy már esetenként 10+ éves készüléket kell ápolgatni miközben a tulajt semmi sem motíválja a cserére.
Hallo
Attol fugg mit ir ki a Display mint hibakod ha A9 E9 azon a Störungsknopf ill a Restart sajnos nem segit ill nem mindig,
van benne egy par erzekelo ami esetleg hibasak lehetnek, lehet hogy csak egy nagy takaritas kell hozza de ha az erzekelok ellenallasa hibadzik akkor a jobbik eset azok csereje, a masik meg a panelban is van egy par ellenallas amik ezeket az erzekeloket erzekeli... ez a rosszabik variacio
de lehet meg esetleg ha nem gyujt be akkor a Zündelektrode es az Überwachungelekrode is
Mfg
Andras
Szia!
Én a Sieber céget 'örököltem meg' a főbérlőtől. A beköltözésemkor megszerelték a bojlert (ezt értelemszerűen a tulajdonos költségére), működött két évig. Most kellett cserélni alkatrészt, az időpontot betartják, csak az nem korai ... (2 hét várakozás).
Addig is Störungsknopf és Windows-módra újraindítás a megoldás.
Sokszor érdemesebb lenne kicserélni a bojlert szerelgetés helyett, de persze ezt a főbérlők nem mindig támogatják.
üdv: Balázs
Fa. Horvath
AMagyar firma az alső kerületben.
Afőnök száma.
0664 / 20 26 380
Délelőttönként 12-ig hivható.
üdv
Richy
Szia!
Én a Sieber céget 'örököltem meg' a főbérlőtől. A beköltözésemkor megszerelték a bojlert (ezt értelemszerűen a tulajdonos költségére), működött két évig. Most kellett cserélni alkatrészt, az időpontot betartják, csak az nem korai ... (2 hét várakozás).
Addig is Störungsknopf és Windows-módra újraindítás a megoldás.
Sokszor érdemesebb lenne kicserélni a bojlert szerelgetés helyett, de persze ezt a főbérlők nem mindig támogatják.
üdv: Balázs