Hirdetések törlése...

Bakos Edit
ápr. 16. szerda, 08.22
5 hozzászólás

Miért nem lehet törölni a hirdetést ami már nem aktuális? Végig telefonáltam a vonatjegy hirdetéseket és mind elkelt,de nem törölték. Ezzel csak az idömet pazarlom, hogy nézegetem és bosszantó.Ráadásul még 2 jeggyel át is vertek!  Ugyanakkor az én auto hirdetésem eltünt! Pedig aktuális. Hogy is van ez? Szép napot mindnekinek :)

5 Bakos Edit ápr. 16. szerda, 19.43

Eddig mindig sikerült jegyet venni, mindig eljött a jeggyel az elado a megbeszélt helyre. Most egynek smst irtam, hogy kellene a jegy, mert ö nem volt bécsben, kértem ha itt lesz csörgessen meg. Este nem hivott, reggel amikor hivtam mondta már elkelt a jegy. Ez alap lenne , hogy válaszol . A másik "elfelejtette"  én meg esöben 8 hónapos babával mentem nem is keveset a jegyért, és mint kiderült nem is csütörtökig volt jó a  jegy hanem szerdáig....pedig azt irta....  a többi még mindig fent van az oldalon, pedig 2 napja elkeltek... végül az úr korrekt volt akitöl vettem, mert kiírta a hirdetésben, hogy ma reggel 9ig foglalva, ha nem kel el ismét eladó lesz, ha elkel törli. Ez a korrekt hozzáállás! Tudom,hogy édeklödni kell, több helyen is, csak bosszantó,hogy ezt más nem igy gondolja. Azért legközelebb is keresem itt ha utazni szeretnék, remélem ezek az esetek nem ismétlödnek meg. További szép napot mindenkinek! :)

4 Radó István ápr. 16. szerda, 11.28

Levenni az adott fuvarajánló hirdetést, ha már teli az autó, persze ajánlatos, de erre - érthetően - nincs mindig elég figyelem vagy idő. Erre találták ki a mobiltelefont!
Szinte minden fuvarhirdető, józan meggondolásból, több nappal előbb felteszi útiajánlatát és mellé a telefonszámát. Sőt, szinte mindenki vissza is hív, ha látja, hogy keresték és tudja, hogy ha ismeretlen a szám, akkor az biztosan egy fuvarra jelentkező lehet.
Ez ilyen egyszerűen és hatékonyan működik. Persze aki az utolsó pillanatokban (6-12 órával az indulás előtt)keres fuvart, annak bizony többször kell telefonálnia, amíg talál helyet. Ez van. Így kerek a világ...

Azonban ha már írok, akkor megragadom az alkalmat, hogy jelképesen meghúzzam fülét annak a fuvarajánlónak, akivel pár héttel ezelőtt akartam menni, de szokatlanul nehezen ment vele a telefonegyeztetés, hogy pontosan hol is tudna felvenni. Végül találtam egy másik, ismerősebb helyet és fuvart, ezért inkább időben lemondtam.
Két héttel később ismét próbálkoztam vele, hívtam, mert Miskolc felé ment. Döbbenetemre azt válaszolta, hogy engem nem visz el, mert problémás vagyok... Rögzítettem számát azzal az elnevezéssel, hogy ,,Ezzel többé soha".

3 Antalovics Éva ápr. 16. szerda, 11.21

Akkor nekem nagy szerencsém volt. Első napon első alkalommal nagyon jól összejött az utazás.  Már csak valami munka hiányzik.  De sikerülni fog az is...

2 marianne ápr. 16. szerda, 10.35

jó téma,én is jártam már ugy hogy nem vettem le a jegyem hirdetését csak másik nap mert akkor voltam net közelben,és ugy is jártam hogy le vettem miután beszéltem a jelentkezövel és meg maradt a jegyem mert töröltem-sajnos ez egy ilyen müfaj,türelem és sok keresés,telefonálás    :)

 

1 Admin - lacus ápr. 16. szerda, 09.04

Szia Edit!

Sajnos az elkelt hirdetésekkel kapcsolatban nem tudunk többet tenni, mint hogy meg van adva a lehetőség az emailből való törlésre és inaktiválására is, be sem kell lépni hozzá az oldalra.
Valószínűleg biztonsági játék áll a háttérben, ha esetleg visszamondják az adott jegyet, ne kelljen újra hirdetni.

Az átveréseket kérjük jelezd az adminoknak.

Az eltűnt autó hirdetéseddel kapcsolatban szintén kérjük, hogy jelezd, konkrétan melyik hirdetéseddel van a gond és mi. Akkor tudunk csak érdemben intézkedni. Hibák sajnos előfordulnak és a visszajelzések alapján igyekszünk javítani őket.
(A kapcsolat menüben, vagy itt privátban küldd el légyszi a részleteket)

Üdv

Laci, admin

Hozzászólás csak a regisztrált tagoknak engedélyezett.